SOSHEE


Goodbye to Fly To The Sky

I’ve always respected Fly To The Sky for their vocals and superb performance skills. Though I’m not a huge fan of their songs, they really are a talented duo.

I’m not sure if they’re disbanding or just going on a long hiatus… but I’ll be sure to miss them. I wish them all the luck on their individual activities.

My favorite Fly To The Sky song: Sea of Love. It’s not even my favorite FTTS song but one of my all time Kpop favorites. Here is it for anyone who wants to download it: Mediafire



090412 SBS Inkigayo

YAYYY!!! TRIPLE CROWN FOR SUPER JUNIOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super Junior – Sorry  Sorry + Mutizen:

I love the outfits and the lights were for once not in the way of my boys’ faces. And of course, Mutizen. Amazing. AND SHIWON SAID SOMETHING. HEHE HE WAS SHY/HAPPY/SOOOO CUTEE~~

Continue reading



090411 MBC Music Core

Super Junior – Sorry Sorry:

Ok, I love the suits (especially Eunhyuk’s… finally no more of those knee length weird pants). And they just all look so hot. But what’s with the lights??? Music Core used to be good with the lights. And also the cameraman……. he/she always filmed from the side, never giving any screentime to the actual people singing. And also, I don’t like Heechul’s hair this way… But still the boys looked amazingly hot and that’s good enough for me~! AND they performed last, so that kinda makes up for not getting No.1 on Mubank yesterday. Can’t wait for Inkigayo perf tommorrow and hopefully A 3RD MUTIZEN!!!!!

Continue reading



090410 KBS Music Bank

Son Dambi won No. 1:

When I first read that Son Dambi won No. 1, I was really disappinted Super Junior lost yet again. And this time, they weren’t even second but third. It was Lollipop vs. Saturday Night. But after watching Dambi’s reaction to her No. 1, I felt that she really deserved it. (is this possibly her first No. 1 since debut?) I’ve heard of her family’s story and it’s really saddening, and this girl definitely deserves all the success and support she’s recieved. Son Dambi hwaiting!! On a side note, I find it awkward when they give like 10 flower bouquets to a solo singer, and that artist is forced to hold all of them… haha. 

Continue reading



090329 SBS Inkigayo – Super Junior & SNSD

AHHHHHHHHH SUPER JUNIOR MUTIZEN. CONGRATS~~!!!!

AND MORE SUPER GENERATION.

AND GOODBYE TO MY SNSD UNNIE DEUL~~ I’LL MISS YOU GUYS!!

Continue reading



SNSD 090328 MBC Music Core – Goodbye Stage

Let’s Talk About Love again. I’m actually liking this song… the dance not so much. I really want them to perform Destiny… Maybe for tomorrow’s Goodbye Stage, they’ll perform all 5 songs… ok not likely but I wish.

Omg I never realized they’ve been wearing converse for their goodbye stages… Haha ♥♥

Ugh… who’s the cameraman?? or maybe it’s the video editing person… but the video effects between different shots and angles annoy me sooo much

And OMG. TIFFANY AND YURI WILL NOW HOST MUSIC CORE!!!!!!!!!!!!!!!!



SNSD 090327 Goodbye Stage – Let’s Talk About Love + Gee

OMGGGG GOODBYE STAGE =( =)

Continue reading